Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Αριστείας & Σημαίας συνέχεια


Αριστεία (ή κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι)*
Είχα αποκαλέσει τον πρώην υπουργό επικρατείας κο Νίκο Παππά υπουργό προπαγάνδας, (ισχύει και για το νέο του πόστο), η οποία μάλιστα ασκείται και από παρατρεχάμενούς του, όπως τον κο Χριστοφορίδη.

Παρακολουθείστε παρακάτω πώς ασκείται.
Ο ειδικός σύμβουλος του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης (δηλαδή προπαγάνδας με όλα τα μέσα), επιστράτευσε μια δακρύβρεχτη και σπαραξικάρδια ιστορία για να ασκήσει αντιπολίτευση… στην αξιωματική αντιπολίτευση. (Ξέχασε να βάλει στα παραδείγματά του και τον ΒασίληΚαΐλα, τον λουστράκο του Ελληνικού σινεμά του 1962)

Το θέμα είναι ότι δεν μας λέει ποιόν θα διάλεγε αυτός για σημαιοφόρο.
Και δεν το λέει, διότι δεν υπάρχει ενιαίο κριτήριο για την αποτίμηση της κοινωνικής ευαισθησίας και προσφοράς.

Δεν μας λέει όμως ο κος Χριστοφορίδης  και κάτι άλλο.
Στα σχολεία, όπως ξέρουμε, δεν υπάρχουν μόνο παραδείγματα από άξιους μαθητές που παλεύουν και διαπρέπουν κάτω από αντίξοες συνθήκες. Υπάρχουν και αρνητικά παραδείγματα όπως, φυγόπονοι που αντιγράφουν, νταήδες που δέρνουν τους πιο αδύναμους, κακόβουλοι (-λες) που διαβάλλουν, βάνδαλοι που καταστρέφουν περιουσία του σχολείου…
Αν κάποιος από αυτούς ευνοηθεί από την τύχη της κλήρωσης?!

Τι ωραίο παράδειγμα για τα άλλα παιδιά, τόσο τον γυιό του καθηγητή που με βοήθεια παίρνει τα 10αρια, όσο και τα άλλα, των παραδειγμάτων που ανέφερε ο κος Χριστοφορίδης!

Αλήθεια, δεν θα αισθανθούν αδικημένα? Δεν θα αισθανθούν ότι η προσπάθεια τους δεν άξιζε τον κόπο, αφού με μια απλή κλήρωση προβάλλεται ο τεμπέλης, ο πονηρός, η ο κακόβουλος?
Αντιθέτως, με το υπάρχον σύστημα, τα παιδιά του παραδειγμάτων του κου Χριστοφορίδη, δεν θα πικραθούν γιατί στο θεσπισμένο σύστημα αξιολογήσεώς τους ο, έστω, βοηθημένος τα ξεπέρασε. Το πολύ-πολύ, η πικρία για την μη αναγνώριση των λοιπών συνθηκών.
Αν και, το σχολείο, αν υποθέσουμε ότι έχει γνώση αυτών των ιδιαιτέρων συνθηκών, (αν δεν έχει, δεν βλέπω πως θα μπορούσαν να ληφθούν υπ όψιν) θα μπορούσε να επιβραβεύει τέτοιους μαθητές με ειδικό έπαινο η βραβείο ήθους η προσπάθειας.

Για να μην το ξεχάσω, διερωτάται τέλος ο κος Χριστοφορίδης, αν ο άριστος είναι «Αυτός που παίρνει 10άρια ή αυτός που έχει μάθει να σέβεται τη διαφορετικότητα των άλλων;»
Δεν βλέπω που κολλάει η διαφορετικότητα σε όλα αυτά, εκτός και αν είναι η σάλτσα που εσχάτως γαρνίρει χαρούμενα τα πάντα.

Αλλά είπαμε, η προπαγάνδα στο αποκορύφωμα της.  Μια μορφής χειρίστης προπαγάνδας που στοχεύει στο θυμικό και όχι στην λογική.

Λ. Γ

*ΥΓ.  Για όσους αρέσκονται σε πιο αγοραία διατύπωση υπάρχει, προκειμένου να περιγράψει τον κο υπουργό και τον εσμό γύρω του, και η βουκολική παροιμία «Ο όμοιος στον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα».








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου