Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Με αφορμή ένα δημοσίευμα


Με αφορμή το παρακάτω δημοσίευμα:
Βάσεις 2017: Το εκπληκτικό μήνυμα πατέρα στον γιο που απέτυχε να περάσει

Δεν καταλαβαίνω πως τέτοια μηνύματα κερδίζουν έδαφος ενώ πιο περιεκτικά και στοχευόμενα μένουν μετέωρα.

Πουθενά ο ιερέας δεν μιλάει για προσπάθεια.
Πουθενά δεν αναφέρεται το ευ αγωνίζεσθε.
Τι θα λεγάτε στο παιδί σας ή μάλλον θα λέγατε ποτέ στο παιδί σας;
κάτσε παιδί μου και μην κάνεις τίποτε και εγώ θα είμαι περήφανος για σένα;;;;

θα ήταν σαν να του λέγατε:
κάτσε άρχοντα και μην κάνεις τίποτε
γιατί οι μ@λ@κ@ς εργάζονται και κοπιάζουν
ενώ οι μάγκες αράζουν και τα βρίσκουν έτοιμα.

Οι αρχαίοι το είπαν ξεκάθαρα: συν Αθηνά και χείρα κινει,
δηλαδή πρέπει πρώτα να προσπαθήσεις και εσύ ο ίδιος.

Και ο Ιησούς δεν είπε: μην κάνεις τίποτε και εγώ θα σε πάω.
Η διδασκαλία του προϋποθέτει προσπάθεια και συχνά πόνο.
Ναι θα είμαι Οδηγός στην ζωή σου άλλα το κουπί είναι δίκη σου υπόθεση.

Αν ο νιος είχε κοπιάσει και το ανέφερε ο ιερέας τότε και εγώ μαζί του.
Άλλα μην μαθαίνουμε τα νέα παιδιά στο: δεν τρέχει τίποτε, μην αγχώνεσαι.
ΟΧΙ, τρέχει,,, και θα αγχωθούν και θα κοπιάσουν και θα ματώσουν και θα χαρούν
ΑΛΛΙΩΣ δεν θα ζήσουν.

Οι ΙΕΡΕΙΣ και οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ να προσέχουν τι λένε στα παιδιά.







9 σχόλια:

  1. Μάλλον είστε σε σύγχυση... άλλο η μη προσπάθεια και άλλο η μη επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τον παραπάνω. Ο ιερέας-πατέρας αναφέρεται σε λάθη και αποτυχίες που αν κάποιος, εν προκειμένω το παιδί του, τα ξεπεράσει και τα εκμεταλλευτεί θα οδηγηθεί σε επιτυχίες και νέους δρόμους. Είναι σαφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι,

    Είμαι σε σύγχυση, περί τα 45 χρόνια τώρα.

    Έζησα όλες τις κυβερνήσεις, από τον εθνάρχη μέχρι σήμερα. Νέα Δημοκρατία, πασοκ, σύριζα. Πώς να μην είμαι σε σύγχυση;

    Εσείς αναρτήσατε μια ξερή θέση, ούτε καν άποψη. Δεν αιτιολογήσατε. Αν αιτιολογήσετε θα με βοηθήσετε να καταλάβω και να βγω από την σύγχυση.

    ΑΛΛΟ ΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΟ ΜΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
    Μίλησε κάπου για προσπάθεια ο ιερέας και δεν το κατάλαβα; Προφανώς κάποιος από τους δυο μας είναι σε σύγχυση.

    ΓΙΑ ΤΟ 2Ο ΣΧΟΛΙΟ
    Πως θα τα ξεπεράσει αν δεν προσπαθήσει; Και ξαναρωτάω: μίλησε κάπου ο ιερέας για προσπάθεια και δεν το κατάλαβα;

    ΓΙΑ ΤΟ 3 ΣΧΟΛΙΟ
    Προφανώς ψηφοφόρος του σύριζα είναι ο παππάς.

    Υστερόγραφο
    Δεκαεπτά μηνύματα προς εμένα συμφωνούν και αιτιολογούν ή αναρτούν το κειμενάκι μου, αλλά το μήνυμα προς εμένα και όχι στον αέρα. Ενώ τρεις βγαίνουν στον αέρα λέγοντας ότι διαφωνούν χωρίς καν να αιτιολογούν.

    ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ ΤΟΥ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.
    ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΕΤΕ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αλήθεια είναι δεν μπήκα στον κόπο να αναλυσω την θέση μου, διότι γράφω απο κινητό και είναι πολύ κουραστικό και δαπανηρό. Αν είσαι μπερδεμένος είμαι κι εγώ αφού όλοι περάσαμε τις ίδιες καταστάσεις.
    Ο πάπας λέει οτι αποδέχεται τον υιό του όπως είναι χωρίς να θέλει να θρέψει τον εγωισμό του, όπως ολοιμας θέλουμε να πετύχουν τα παιδιά μας για νιώσουμε άξιοι γονείς.
    Λέει επίσης οτι όλα είναι δεδομένα.αποδέχεται την μοίρα. Οι επιτυχίες δεν είναι στο χερι μας. Πετυχαίνουμε ο,τι μπορούμε και ο,τι είναι γραμμένο να γίνει. Αν είναι γραφτό να γίνει θα γινει. Η προσπαθεια καλή είναι αλλά το αποτέλεσμα είναι προδιαγραμμενο. Η αγάπη δεν εξαρτάται από το αν οι άλλοι εκπληρουν ή όχι τις προσδοκίες μας. Δεν μπορω τώρα να γράψω αλλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρά την έντονη αντιπάθεια μου στον Σύριζα, δεν βρίσκω πετυχημένη την παρομοίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ... Και βεβαίως τα λαθη όπως λέει είναι ευκαιρίες για μάθηση και αφού έκανε λάθος, άρα προσπάθησε στα πλαίσια των δυνατοτήτων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαφεσταταα και τα λαθη ειναι ευκαιριες γνωσης, σαφεστατα και αγαπας τα παιδια σου με τις επιτυχιες και τις αποτυχιες τους. Τωρα οσον αφορα την μοιρα, σηκωνει πολυ συζητηση, δεν μπορει να ειναι υπευθυνη η μοιρα για τις επιλογες μας πχ. Επισης, θα επρεπε να τιμησουμε τους κους Καραμανλη, Παπανδρεου, Τσιπρα κλπ για τις προθεσεις τους. Δεν ειναι δυνατον να στηριζομαστε σε κρυμενες προθεσεις μεσα στα λογια. Ο λογος πρεπει να ειναι σαφης, λιτος, περιεκτικος και ξεκαθαρος. Ιερεις, Δασκαλοι, Διευθυντες, Διοικητες, Βουλευτες, Δικηγοροι, Γιατροι και ολοι μας πρεπει να απευθυνουμε λογο λιτο και περιεκτικο. Αν αναζητουμε τις προθεσεις και τιμουμε τις προθεσεις τοτε σωστα η χωρα κατρακυλαει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν Μίλησα για προθέσεις οι προθέσεις δεν αρκούν. Όσο για την μοίρα υπαρχουν άπειρες ρήσεις που λένε αυτό. Ο Σπινόζα είπε: Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος να αποδεχτεί ή όχι το αναπόφευκτο.
    Άλλο: το πεπρωμένο φυγειν αδύνατον (Πλατών). Κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή